dimecres, 8 de juny del 2022

MORIR EN VIDA PER TORNAR A NEIXER

 

El títol d’aquesta entrada no és baladí. No són paraules que omplin un espai buit, és una realitat, la meua. La sensació de sentir que anava morint la persona que era, va començar a manifestar-se a l’inici de l’any 2019. Aleshores no tenia ni idea del que aquell sentiment de pèrdua, d’incomoditat venia a dir-me. Va ser progressiu però, ho va anar tacant tot. Les relacions, el treball, les aficions, la família...La percepció de la meua persona, del temps...Tot i la duresa i desorientació de tot plegat, no vaig poder resistir-me i vaig haver d’abandonar-me. Col·lapsada per un munt de preguntes, m’hi vaig deixar anar. No podia pensar ni escriure. A penes entrenava i les hores em passaven immersa en una profunda meditació que vaig aconseguir treballant amb les mans, creant d’una manera nova.

                Hui he tornat a escriure. He comprés el significat del dolorós procés. Des de que tinc memòria he estat construint-me un personatge que ocultava l’ésser que realment sóc.   El personatge ha mort. He estat en carn viva però sent nàixer la nova pell. Arrere queden moltes de les coses, persones i hàbits que m’han acompanyat però que ja no m’interessen.

                He nascut de nou,

                De l’aigua i de l’esperit.

                He mort per

                ressuscitar en vida.

 

Joaquina

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada