dilluns, 18 de març del 2019

POEMES TROBATS

Hui he trobat una llibreta barrejada entre els joguets de la meua neboda Alexia. M'ha dit que volia pintar i, en obrir la caixa on guardem les seues coses, els meus ull s'han aturat en la llibreta roja. La veritat és que no sé com hi havia arribat. L'he fullejada i he trobat poemes que vaig escriure fa mols anys. Poemes que rere les paraules, guarden imatges, sentiments, un nom, el d'un ésser estimat. Els he llegit. He deixat que la melangia m'acaronara, que el rastre de l'amor accelerara el meu cor. He vulgut recordar el rastre de l'amor en mi.
Vull compartir aquest instant amb un dels poemes que un amor intens i profund m'hi va deixar.

M'HAN PARLAT DE TU

Hui, algú
t'ha esmentat.
Hui, algú
t'ha recordat.
Hui, amor
t'he enyorat.

QUINA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada