dijous, 15 de març del 2018

ATURAR-SE

Hui he fullejat, algunes de les obres que vaig escriure fa anys. He rellegit i analitzat, un parell de novel·les amb les que he preparat activitats que faré en escoles que les han posat de lectura.
He de confesar, des de la humiltat però també, des del reconeixement, que m'han encantat. Que he gaudit de les històries que s'hi contaven i m'he sentit orgullosa i alhora sorpresa del camí recorregut.
Arribar a ser escriptora no ha estat un camí fàcil i continua sense ser-ho. Però, poder dir que fas la vida que vols, la vida que estimes i que et sents feliç i satisfeta amb qui eres, no te preu!
Hui, he decidit aturar-me en l'instant present i des del silenci i la pau, fer una ullada enrere en el temps i reconeixer l'esforç fet al llarg de tants anys. Ara, vull gaudir dels fruits que poc a poc vaig recollint, sense ànsia, amb mesura.
El meu cor ha pres una decisió important: viure des de la gratitud i l'alegria. Sense pors, ni espectatives, abraçant el que es trobe en el camí...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada