dimarts, 11 de desembre del 2012

LA MEUA PRIMERA NOVEL·LA


Aviat farà una dècada de la publicació de la meua primera novel·la, “Sònia i els maquis”, per l’editorial Tabarca.

He fet una ullada en el temps. He reconegut el camí fet i acaronat cada petjada, cada empremta que la literatura m’ha deixat.  He admés que ja no sóc la mateixa dona. Que la literatura m’ha transformat i m’ha ajudat a trobar el vialet a seguir.

M’ha fet bé aturar-me una mica i mirar enrere per veure amb uns altres ulls el camí per fer que tinc al davant.

En quest viatge a la memòria, he recordat totes les persones estimades(inclosos els editors i editores) que m’heu recolzat i cregut en mi i que heu fet possible,  amb la vostra estima i confiança, que continue escrivint cada dia amb més il·lusió i força.

1 comentari:

  1. Passet a passet i gaudint del paisatge, que la resta ja gaudim del resultat de les teues lletres. Enhorabona!

    ResponElimina