dilluns, 12 de novembre del 2012


PARAULES D’AGRAIMENT ALS ALUMNES DE L’IES “JOAN FUSTER DE BELLREGUART.


            Com cada curs, des de ja en fa un grapat, alguns alumnes llegiu un dels meus llibres. M’agrada molt quan els vostres professors m’ho fan saber i em demanen d’anar-hi per fer una xerrada amb vosaltres. Sempre és especial, divertit i el més important de tot, em tracteu amb molta educació i respecte. Moltes gràcies per tot.
            Aquest cap de setmana revisant la llibreta que vaig rebre com a regal, el curs passat, amb l’opinió que teniu d'algunes de les meues novel·les, m’he emocionat i he pensat que seria interessant publicar unes quantes al bloc (totes no puc, tal vegada més avant). Fins i tot crec que ho vaig prometre.

            El braçalet de la princesa mora

            “Aquesta història és interessant. El que més m’ha agradat ha sigut quan Fàtima, la protagonista, coneix les seues arrels paternes”.
(Vera Nikolova)
“Em va sorprendre molt la conversació de Nico i Fàtima al principi del llibre i em va fer reflexionar molt. Pense  que és molt important i necessari deixar que els amics s’expressen i donen la seua opinió. També hi ha que escoltar-los per què pot ser tinguen alguna cosa important que comunicar i els pugues ajudar a evitar una desgràcia com la de Nico”.
(Mar Moragues Mestre)
        
   SOS! BULLYING

“Aquest llibre m’ha agradat molt ja que conta una història real. M’agrada sobretot perquè tot acaba bé, no com jo m’esperava. Recomane el llibre a tota la gent i de diferents edats.
(Rebecca Ivars)
            “Aquest llibre ha estat prou bé. Mostra una realitat que sovint passa a les aules. és un llibre que ens ajuda a reflexionar sobre el tracte entre companys i a entendre més l’assetjament escolar”.
(Àngela Millet)

 Difícil decisió

“M’ha agradat molt aquest llibre perquè és una història que realment podria passar a les persones joves. A més, es molt fàcil de llegir  i és entretingut. T’enganxa fàcilment.
He reflexionat sobre el que li passa a la protagonista i m’he adonat de les conseqüències que podria tindre un embaràs”.
(Paula Sanchis)

            Diagnòstic: Anorèxia

            “Aquest llibre m’ha agradat molt. Intenta fer reflexionar al lector sobre els efectes de l’anorèxia en la persona.
            Joaquina, has elegit un bon tema perquè a mi m’agraden molt els llibres sobre problemes d’adolescents i amors”.
(Idolina Fayos)

            A Marta, Ana, Marc, Adrian...i tots els que s’heu queixat de que Nico morira a l’inici de la novel·la “El braçalet de la princesa mora”, us dic que ho sent molt però em feia falta assassinar aquest personatge. De vegades els autors em de prendre decisions d'aquest tipus encara que ens agrade molt el personatge.

            Una abraçada i fins aviat.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada