dimecres, 4 d’abril del 2012

FOTOS DE LA PRESENTACIÓ DE LA DOLÇAINA MÀGICA A LA BIBLIOTECA DE LA FONT D'EN CARRÒS








El dilluns 2 d'abril, dia del llibre infantil i juvenil, el vaig celebrar  a la biblioteca de La font d'en Carròs amb Maite Insa que va presentar l'acte i molts alumnes de l'escola de la Font amb els pares i mares. Va ser una trobada molt especial perquè també hi eren molts dels meus companys de l'escola.
He de donar les gràcies a Pilar la bibliotecaria i a Lola que em van obrir les portes de la biblioteca i per suposat a l'Ajuntament del poble que va ser molt generós.
Al llarg de l'acte es van donar situacions molt divertides, però el que més em va agradar i sorprendre, van ser els xiquets i xiquetes per la seua participació, les preguntes tan interessants que em feien i el respecte i bon comportament que van tindre tota l'estona.
Era una presentació dirigida al públic infantil i sempre penses que ha de ser lleugera i curta per a no cansar-los, però va tindre una durada d'una hora  i mitja gràcies a ells, a les ganes que tenien de saber coses de mi i els meus llibres.
M'acomiade agraint també a Alicia de la llibreria La Fona pel seu treball i participació en l'acte.
AGRAIR TAMBÉ A L'EDITORIAL ONADA LA SEUA CONFIANÇA EN EL MEU TREBALL

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada